Τρίτη 2 Οκτωβρίου 2007

Και καλά τι περίμενες;;;



Αυτή ήταν ουσιαστικά η αρχική αντίδραση που είχε ο πρώτος άνθρωπος που διάβασε την προηγούμενη ανάρτηση και με έκανε πραγματικά να προβληματιστώ περισσότερο για το κατά πόσο τελικά είμαι εγώ αυτός που έχει περίεργες σκέψεις και ονειροβατεί και όχι η κοινωνία που πλησιάζει όλο και περισσότερο την αποξένωση. Ξέρετε αυτή η σκέψη με ακολουθεί συνέχεια. Η σκέψης της εύλογης πιθανότητας να κάνω λάθος, να..."πέσω έξω". Με μία πρόχειρη ματιά θα έλεγε κανείς, πως είναι φυσικό να συμπεριφερόμαστε όπως είχα αναφέρει, μιας και ο τρόπος που ζούμε σήμερα δε μας επιτρέπει χρόνο για περιττές ενέργειες. Τι είναι όμως στ' αλήθεια περιττή ενέργεια; Πόσο περιττό είναι να είμαστε φιλικοί; Να χαμογελάμε.Να έχουμε διάθεση για μια καλημέρα...
Φαίνεται οξύμωρο να έχουμε φιλική διάθεση απέναντι σε αγνώστους, σε ανθρώπους που πολύ πιθανόν να μας φοβίζουν αλλά ας εξετάσουμε πρώτα τί είναι αυτό που μας φοβίζει τόσο. Έχω την εντύπωση πως φοβόμαστε να χαμογελάσουμε για να μην παρεξηγηθούμε, φοβόμαστε να μιλήσουμε για να μην εκτεθούμε, να μην...μπλέξουμε, φοβόμαστε να βοηθήσουμε το συνάνθρωπό μας γιατί τελικά εμάς ποιός μας βοήθησε; Αν όμως ισχύουν τα προαναφερθέντα μήπως εμείς οι ίδιοι ορίζουμε τη θέση μας ως εχθρική; Έχετε δοκιμάσει όταν ξεκινάτε συζήτηση με κάποιον που σύντομα θα σας εξυπηρετήσει, όπως π.χ στα μαγαζιά ταχυφαγίας, πριν από κάθε τι να πείτε καλησπέρα! ή στο τέλος ένα ευχαριστώ. Στη δουλειά που τώρα βρίσκομαι (τηλεφωνητής σε κέντρο τηλεφωνικής εξυπηρέτησης), αισθάνομαι προσωπικά πολύ καλύτερα όταν έχω κλήσεις από ανθρώπους που στην αρχή με ρωτάνε αν είμαι καλά και δεν ξεκινούν απλά να μου λένε το πρόβλημά τους. Μερικές φορές κάποιες μικρές και τόσο κοινότυπες λέξεις, κάνουν τη διαφορά. Η λέξη ευχαριστώ, η λέξη συγνώμη και η φράση σ' αγαπώ είμαι σίγουρος πως ακούγονται σπάνια πλέον.
Ίσως οι πρώτες μου σκέψεις να ήταν κάπως ριζοσπαστικές ή ακόμα και ακραίες αλλά ελπίζω να έγινε κατανοητό το πνεύμα του λόγου μου.

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Άγνωστοι μεταξύ αγνώστων, δημιουργούμε internetikous δεσμούς. Αν αυτό δεν είναι ελευθερία, τι είναι; Αν δεν μπορούμε από την ασφάλεια του σπιτιού μας να τα πούμε όλα όπως τα νιώθουμε, τότε τι κάνουμε; Στη ζωή, συχνά χαμογελώ, έτσι για να τη "σπάω" στους άλλους, για να τους κάνω να ανησυχούν. Και έχει πλάκα. Και μετά γελάω απ' την καρδιά μου.
Περιμένω νέους προβληματισμούς σου... Μην κολλάς... Και μην περιμένεις τίποτα... Απλά συνέχισε να σκέφτεσαι και να κλείνεις πότε πότε το ματι στη ζωή... Καληνύχτα, σήμερα κλείνω το σερφάρισμα στη blogόσφαιρα από τη σελίδα σου.

Ανώνυμος είπε...

Δυστυχώς αυτή είναι η πραγματικότητα.Σκληρή και απάνθρώπη.Όμως εμείς μπορούμε να την ανατρέψουμε (όπως είπες και εσύ)με αυτές τις τόσο απλές αλλά σημαντικές λέξεις.Συγχαρητήρια για τις σκέψεις σου και ελπίζω να προβληματιστούν κι άλλοι με αυτά που γράφεις...

Ανώνυμος είπε...

ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΡΕ ΜΕΓΑΛΕ!ΠΕΣ ΤΑ ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙ ΔΕ ΘΑ ΜΙΛΑΜΕ ΟΥΤΕ ΣΤΑ ΚΟΝΤΙΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΩΠΑ.ΣΕ ΣΥΓΧΑΙΡΩ ΓΙΑ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ!!!

Geo είπε...

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΑ ΘΕΡΜΑ ΣΑΣ ΛΟΓΙΑ. ΕΛΠΙΖΩ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΜΟΥ ΝΑ ΦΑΝΟΥΝ ΑΝΤΑΞΙΕΣ ΤΩΝ ΠΡΟΣΔΟΚΙΩΝ ΣΑΣ.